tisdag

hejsan bloggen !!
Idag vaknade jag och kännde mej som igår sjuk så blir att vara hemma idag igen och bara chilla och glo på film och käka glass . Men halsen är mycket bättre än igår men lika bra atta vara hemma så att man orkar gå imorgon till skolan men sorry UF att jag inte kan delta idag men kom fram till det ni vill så pratar vi om det i morgon i skolan . Så nu har jag sovit en timme typ det var skönt det . Men snart blir det att sätta på en film och kolla på och käka glass till måste bli frisk tills imorgon så att jag inte missar mer äv vad jag har gjort .
Jag älskar dej Filip Edvardsson du finns alltid där för mej <3
det är dej jag vill ha nära <3
är så glad att jag har träffat en sån underbar kille som du <3
jag älskar dej mer och mer för varje dag som går <3
du står där för mej när jag behöver dej <3
älskar dej <3
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0