måndag

hejsan bloggen !!
Idag vart det och va hemma då har ont i huvudet och i halsen och det är ju inte bra när man har skola .
Men imorgon så ska jag gå till skolan varken jag är frisk eller sjuk får ju inte missa något med uf företaget .
helgen var sjukt kul . älskling kom till mej på fredagen och sen på lördag så drog vi och mamma och pappa till Göteborg . Blev att dra in på Liseberg när vi hade sheckat in på hotelet älskling och jag hade ett eget rum mysigt . blev att åka många åk och sen blev jag bjuden på restaurang av älskling tack för maten . På söndagen så blev det att gå på stan i Göteborg och kolla vad götet hade att erbjuda . Jag gick och köpte mej en OnePiece sjukt mysig är den sitter inte åt någon stan på kroppen helt värt 1400:- den är äkta så . sitter med den just nu . men tack mamma,pappa och älskling för en rolig resa .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0