just chilling

hejsan bloggen !!!
Idag har jag haft en långdag i skolan började klockan åtta och slutade tjugo över tre med expo . Blev det raka vägen hem och satte mej vid datan och laddade ner jägarna den är sjukt bra tycker jag . Ska ju gå och kolla på den med älskling på fredag kväll . Kommer bli mysigt det . Ikväll har jag bara varit hemma kollat på film och myst i min OnePiece va ute en sväng med den förut asså vilka blickar man fick i brinke backen haha . Men sjukt skönt att gå med sitter inte åt nån stan ju . Kollat på halv åtta hos mej , bonde söker fru gulliga dom är då och svenska miljönärer sjukt bra program om svenskar som har lyckats med sina företag men det är ju krävande med tar ju mycket tid i börjar inget åtta till fyra jobb där inte . Imorgon blir det skoan har bara en lektion så det känns ju bar det .
Ha en bar kväll/natt alla sweet dremas och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0