tar helg nu !! :)

Hejsan på dej bloggen !!

vaknade ganska sent idag vid kvart över nio något sånt .
Blev det att kolla på tv ovh käka frukost ett tag .
sedan så hoppade jag in i duschen skönt var det va ju as varmt inatt .
så nu sitter man vid datan ute på altanen och bara chillar gal1 haha .
igår var det ju ganska kallt ute och idag när jag gick ut så var det as varmt redan 22 grader imorse vid nio .
så nu är sommaren här för att stanna eller ?

Igår fick jag besök av att älskling kom hit va mys det .
tack för den underbara kvällen igår .

Idag får jag se vad jag hittar på då kanke drar ner till stan en sväng eller bara är hemma och chillar .
ikväll blir det att dra till mormor och fika för att det var mors dag i söndags .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0