26 maj 2011

hejsan bloggen !!

sorry att jag inte bloggat på as länge men har inte orkat eller haft tid med det . Men nu är den igång igen redo för att skrivas i .

idag har jag inte gjort så mycket . Blev att dra till skolan och skriva ett pro hoppas det gick bra . Efter skolan så drog jag till stan med bussen . Blev att träffa min underbara pojkvänn Filip en stund mys på det . Drog jag hem och käkade och kollade på en beck film . Blev det att dra till bussen igen för att dra till köskolan och köra en lektion gick sjukt bra . Behöver nog inte köra mera lektioner nu bara att plugga tiori och göra alla faser och göra halkan så är jag nästan redo för att köra upp känns bra det . Sedan har jag handlat och käkat pizza med mamma och pappa gött . Sen så kännde jag mej inte bra när jag kom hem så jag tog febern och jag hade det men fy på det orkar inte att vara sjuk .

Älskar dej Filip Edvardsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0