fredag im in love <3

hejsan bloggen !!

sorry att jag inte skrivit på länge men tänkte blogga nu igen :)

idag är det då fredag vaknade upp vid älskling sjukt mysigt hihi . sen så drog han och jag satte mej och kolla på tv och käkade frukost vid vakna med the voice .
sen så fixade jag mej och tog på mej kläder till skolan .
började 11:30 och slutadde tidigt vid tio i ett :)
efter skolan träffade jag mormor och mamma vi gick och käkade på sjöglimten sjukt god mat har dom där .
blev det att dra till m & m och umgås med dom sjukt kul va länge sedan . Blev att dra hem vid tio så missade inte så mycket av big brother .
nu sitter man vid datan och smsar med älskling och lyssnar på dunkar musik på max i lurarna .

saknar dej min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0