du får mej att må bra

förut va jag en rädd och osäker tjej .
jag va blyg och inte trodde att ingen ville ha mej .
att älska mej för den jag är .
som många vill ändra på mej till någon som jag inte är .
nu vågar jag mera och tar för mej på ett annat sätt .
jag blir inte nervös och röd när jag pratar inför folk .
det är du som har fått mej att må bättre .
su har fått mej att känna att bli älskad på riktigt för första gången .
du älskar mej för den jag är .
du vill inte ändra på mej eller säga åt mej att ha en annan still .
för att det är den stillen jag har nu som du gillar .
det är därför du äre en toppen kille för mej .

när du kramar om mej och säger jag älskar dej .
så menar du set och får mej att bli mer kär i dej .
jag älskar dej och kommer att göra det med .
du är en seriös kille som inte bara letar runt efter första bästa .
du är ute efter äkta kärlek .

du är som jag . älskar dej filip <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0