Torsdag 2 juni !!

hejsan bloggen !!

idag vaknade jag tidigt fast jag gick och la mej halv två inatt .
Har jag varit med mamma och pappa till maxi och handlat till helgen och grejer till Lördag för att då blir det grillkväll/Tjejekväll hemma hos mej nice det .
Men nu har jag käkat lite sitter nu vid datan och väntar på att älskling ska komma hit . Får vi se om vi får låna mormors bil till Linköping imorn skulle va snällt det . Så nu ska jag sitta här och ha det tråkigt tills han kommer hoppas att han kommer snart . 
Har ju lång ledigt från skolabn tills på Tisdag men då är det slappt har bara idrott . Ledig på Onsdag har inga lektioner . Torsdag har jag bara två lektioner och Fredag har jag en lektion nice det bara fyra lektioner nästa vecka det är skönt det .  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0