sjuk och det suger kuk ..

hejsan bloggen !!
sorry att jag inte har skrivit på ett tag men har varit med älsklingen i en hel vecka nu .
Vi har varit och badat en gång . Har varit duktiga och cyklat runt hela Motala .
en dag när vi cyklade så hälsade vi på min mormor ett tag vi fick fika .
kollat på en massa film mys på det .
Speedway har vi med varit på det va kul för att dom vann ju mot Hamarby .
Tack för den underbara veckan älskling .
Idag har man varit hos tandläkaren älskling följde med gulligt av han det .
Blev det hem och sova lite sen åkte älskling hem och jag och mamma åkte till klinten ett tag .
Men har inte känt mej bra idag har ont i halsen och har feber det suger när man har sommarlov .
Blev att käka pizza ikväll , Mamma och pappa är i vadstena orkade inte hänge med dit .
När jag kollade febern hemma hade jag 38,5 så nu har jag duschat och tagit tabletter .
Älskar dej Filip <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0