1 juni

hejsna bloggen !!

Idag är det den första Juni då skönt att skolan slutar snart med .
Jag är ju då ledig från skolan idag har ju inga lektioner på onsdagar .
Sitter nu och pluggar till körkort går bra med körningen men inte med den där jävla skit tiorin .
Proven går som i skolan att jag får två eller tre rätt till g .
Men hoppas jag blir klar med den här fasen snart pallar snart inte mera .
Sen blir det en sväng till stan och ta ut pengar som jag ska ha tills på fredag då jag och älskling åker in till Linköping och shoppar och har det bara mysigt en hel dag . Så han kommer till mej på Torsdag och är kvar tills på Lördag för att då kommer tjejerna på tjejkväll/grillkväll hemma hos mej .
Ikväll blir det att dra in till vadstena om det inte regnar med pappa och kollar på nostalgin det är bilar man går runt och kollar på trevligt . Får man sen om man träffar älskling där med .

Men nu ska jag köra tiori igen då :)

puss & kram // Linda

Älsklar dej Filip Edvardsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0