god natt

hejsan bloggen !!
idag har jag varit hos mormor och fikat lite och kollat på grejer jag vill ha ifrån henna som är bra när jag flyttar om några år .
blev att käka pizza på Balkan med mamma och pappa för att mamma börjar jobba imorgon .
När vi kom hem blev det solsidan och c/o segmhyr .
Kollade på varg veum va ju sjukt bra beckare från Norge .
Min tanke går till alla drabbade och anhöriga till dom mörde ungdomarna i Norge .
Man fatta inte att det var sant när man fick reda på det första gången men jo det var på riktig .
Just i det lugn och underbar landet Norge .
alla dom undomar som var på ön när han kom dit och sköt 85 till döds och många som var skadade man fattar inte att något sånt ska hända på riktig något man bara ser på film . Sen att det var i Norge alltså vårat grann land . Tänk om det skulle ha hänt Sverige istället ?
Tänker på er <3
Norge i mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0