Falkenberg imorn :)

hejsna bloggen !!
idag har jag varit med min älskling blev först att dra till stan och fixa lite . alkrn
blev det hem till mej och kolla på film och mysa lite .
innan han åkte hem blev det att dra och käka på Burger king jag bjöd på det snällt tyckte han .
Blev en film från ÖB med för 20 kronor en beck så snart har jag alla dom .
ikväll har jag bara varit hemma och chillat och packat tills imorgon .
då åker jag till Felkenberg med Mamma och Pappa nice det ska kolla på buskis med stefan och krister det blir npg mycket skratt hoppas bara på att den är bra då .
Ni får ha det så bra alla i Motala Vadstena och Sverige .
Skriver på torsdag och lägger upp bilder då med kanke .
Hej då hare bra // Linda
Älskar dej min Filip Edvardsson av hela mitt Hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0