1 juni

hejsan bloggen !!
nu börjar jag bli frisk och det är ju bra det .
Har varit på vårdcentralen idag och då kom läkaren fram att jag hade halsfluss
så nu går jag på pencelin i några dagar men hoppas jag blir bra snart det är ju sommarlov .
så har bara varit hemma och slappat kollat på en massa film och käkat glass .
snorat sönnder näsan har man med den svider och gör ont .
men imorn ska jag nog bra ner till stan och kolla på målet via vättern med snygga lyxiga bilar .
sen blir det nog att dra hem och slappa lite och glo på film .
Nästa vecka kommer älskling till mej och sover där från söndag till onsdag för att jag är ensam hemma .
Jag vill inte sova själv så han kommer och sover med mej mysigt ska vi ha det . <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0