inget att göra ...

tråkig eh ah?

kärlek
är du kär? - kanke det ;)

i vem isåfall? eh, gissa?

har du dumpat någon? - ja
har du blivit dumpad? - ja

hur många förhållanden har du haft? - 2

har du verkligen varit kär? - many times

har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? - ja det har jag faktiskt gjort

är du rädd för kärleken? - jävligt

badgirl / badboy
har du rökt? - jao
har du varit full vid fel tidpunkt? - jao
har du haft sex med flera än 20 personer? neeej

har du varit otrogen? - neeh

har du haft sex offentligt? - jaop

har du haft camsex? - neeh

har du spelat klädpoker? - haha ja :)

tycker du att det är coolt att supa? - hahahaha nej?

 

utseende
hur lång är du? - 174 typ

ögonfärg? - blåa
hårfärg? - brunett är hett ;D

stil? -  jag tar på mig det jag själv tycker är snyggt

är du nöjd med ditt utseende? nja,lite kanke

är du mogen? - beror på med vad :)


fritid
du har varit på läger? - jaop många gånger :)

du skriver låtar/dikter? -  dikter jaa

du kör handboll/basket? - neej

du kör fotboll/innebandy? - nope

du är ofta med kompisar? -  jao


Du tycker om att:

[x] kramas 
[x] kyssas
[x] prata
[x] sova
[ ] gå upp tidigt 
[x] lyssna på musik
[/] vara på stan

[x] vara ensam
[x] vara med kompisar

[/] att vara kär
[/] vara i skolan 
[x] vara hemma 
[x]shoppa
[x] se på film

du är nöjd med
[ ] din kropp

[x] din röv
[ ] dina bröst
[ ] din snopp
[ ] din mage
[x]dina ögon
[ ] ditt hår
[x] din längd
[ ] din näsa
[ ] din mun
[ ] ben
[/] dina tänder
[ ] händer
[ ] fötter
[ ] hela alltet
[/] ditt liv
[xxxx]dina vänner
[xxxxx] din familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0