godnatt 3 december

hejsan bloggen !!

ikväll blev det att ta det lugnt kollade på tv och messade med tobias .
idag skulle vi ha haft 2 månader tillsammas om vi inte hade paus från varandra saknar honom .

sappade jag till MTV vid elva och såg att det var ett två timmars långt program om Green Day mitt favorit band .
så självklart så kollade man på det sjukt bra var det .



imorn blir det att dra till Linköping med mamma mor och dotter dag mysigt .
ska kolla nya möbler till mitt rum soffa iallfall min gamla ser förjävlig ut hål överallt .
blir att kolla i kläder med sen på kvällen blir det att dra och gymma måste komma igång med det .
vill bli smal och snygg till beach 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0