boring


KÄRLEK:


Är du kär just nu? - de du
Har du någon kille just nu?- neh
Har du dumpat någon?- Ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej
Vem kramade du senast? - mamma
 
Vem pussade du senast? - en(a)
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - nej det skulle det inte om jag hade någon



FAMILJ:


Du bor tillsammans med dina föräldrar? - yesman
Trivs hemma? - absolut
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - neej
Har skrikit och slagit din mamma? - aldrig slagit men skrikit
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nej
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - ja
Vem betyder mest för dej i din familj? - alla såklart
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - vad som än händer!


VÄNNER:

Du har vänner? - ja det har jag underbara är dom <3
Du brukar vara med? - dom flesta
Vem/vilka var du med sist? - en (a)
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja det är klart insidan som räknas
Är det okej att ha kill-kompisar? - ja det är det
Har du pussat någon av dina kompisar? - Jag det har jag
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Nej varför skulle ja ??
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Njae


FJORTIS:


Du sminkar dej varje dag? - aah elller deh beror påh  
Putar med läpparna på kort? - kan hända :)
Tar kort på dina bröst? - Hahahha, nej!?
Super dej packad varje helg? - neehj
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - neeh


ALKOHOL:


Har druckit alkohol? - Ja vem har inte lixom ?
Vad var det för sorts alkohol? - cider :)
Brukar du dricka alkohol? - Ibland
Tycker du om öl? - neeh


DÅLIGA TIDER:


Vart på dåligt humör den senaste tiden? - neej det har jag inte
När grät du senast? - nån vecka sedan
Du har gråtit över en kille? - ja det har jag
Vem bråkade du senast med? - hm va länge sedan men tobias ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0