varför ??

hejsan bloggen !!
Va på stan idag och träffade älskling ett tag mys på det <3
det är du som gör mina dagar ljusa <3
snart skola då och det känns inte alls bra kommer säkart att få gå om 2 an som jag fick göra med 1 an . Vill bara hoppa av skolan och börja jobba men det går ju inte . Man måste ju ha bra betyg för att få ett jobb men kommer änå inte att få bra betyg tills jag går ut trean jag hatar att ha läs och skriv svårigheter men varför ska alla som har lätt för sej i skolan ha lätt på andra saker här i livet som jobb och att ta körkort . Men jag tappar inte orken det är bara att kämmpa men en dag kanke det inte går och då kommer jag kanke hoppa av skolan och jag vet inte vad . Fyfan för att ha det svårt för sej i skolan men man ska inte klaga endå för att många barn i världen önskar att dom kunnde gå i skolan men det finns inte penager för dom där . Så jag är glad att skolan finns så att man lär sej saker man behöver ju inte alltid få bra betyg man lär sej ju saker änå . . . . . . Men en dag går det ..... som man trodde var inte skulle ha gått ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0