tisdag kväll !!

hejsan bloggen !!
Idag började skolan vid åtta då men hade ingen idrott på morgonen för att jag va på möte då .
Sen har vi kommit igång med UF företaget roligt är det men har några idèer att välja mellan men något bra ska det ju va som går att sälja .skolfoto idag med hoppas att korten blev bra annars kommer jag ju att dö .
blev det att dra hem och plugga lite till körkortet gick ganska bra 57 rätt men man ska ha 63 rätt .
Nu har jag bara varit hemma och kollat på film och käkar chips gött det .
Imorgon har jag sovmorgon och det är ju skönt det sen kanke vi slutar ett om inte läraren i sista ämnet inte kommer men det va bara kanke .
Men nu ska jag kolla på svensson svensson bäst ju !!
ha en bra kväll så ses vi imorgon puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0