snart skola igen då ...

hejsan alla snälla !!
Snart är det ju dax att börja skolan igen då äntligen gå upp till tvåan på gymnasiet efter att ha gått om etten .
Men i tvåan har vi mera praktik som passar mej mycket bättre en att sitta i skolbänken i tre år .
Idag har jag varit på körskolan igen men det gick som vanligt med en massa fel . Gick runt på stan en sväng innan bussen kom . sen belv det att göra lite mat och glo på film .
gick ut och satte mej i solen och läste frida tidningen som kom igår .
sen har jag varit duktig och varit ute på en promenad i skogen tycker jag är skönt att komma bort från vanliga vägar och slippa höra trafiken . blev det att duscha och ta hand om sej själv .
kollade på tredje vågen förut och nu kollar jag på ensam hemma sjukt bra filmer kommer nog kolla på dom tills jag dör tror jag .
Imorgon blir det att äta med mormor och mamma på stan får se vad det blir får något gått sen ska jag höra om mer teori som man kan göra hemma för att mina är slut nu . tycker att det går mycket bätter att sitta och göra dom hemma än på trafikskolan . Men jag får typ 10 till fem fel på varje prov man gör varför måste man tänka så jävla segt jämt .  sen på kvällen kommer älskling till mej och sover där hela helgen blir att kolla film och mysa och sen får vi ju hitta på annat med . Sen på Lördag kommer tage och dom med så det blir kul att träffa honom igen och se hur stor han har blivit .
Men vi hörs och ses hare bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0