måndag 29 augusti

hejsan bloggen !!
Idag har jag varit i skolan från åtta till ca två men vi fick gå lite innan så att man han med bussen .
men ganska slappt såhär i början så et är ju bra det.
Nu har jag bara slappat kollat på film och käkat lite .
Va kallt det börjar bli ute med nu fy på det men det är ju snart vinnter så .
Ikväll blir det nog bara att vara hemma och chilla har ju skolan imorgon med börjar åtta och går till två tror jag det var . Idag blir att kolla på hotell I Göteborg tills helgen ska gå på stan och liseberg älskling ska me kul kommer det att bli .
Snart ska vi ju gå ut på praktik med så ska gå runt och leta plats i veckan kanke lindex för att lina ska vara där då skulle vara kul ju . Men får se om  jag med kan vara där då . annars blir det på Willys tror jag har varit där förut men vi får se vad som händer praktiken är vecka 42,43 sen lov vecka 44 praktik 45,46 sen tillbaka till skolan igen så är ju borta en hel del så det känns ju skönt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0