hej :)

hejsan bloggen !!
Mår mycket bättre idag efter att jag har pratat med mim KF om hur jag ska göra . Hon sa att jag skulle börja gå på alla lektioner och sen om det va för jobbigt så blir det att ta bort några så jag inte har så mycket att tänka på . Så ska på möte på torsdag morgon vid 9 och höra hur man annars kan göra om man inte orkar ett helt program . Det finns ju något som heter yrkesindroktion(stavning?) som är med mycket praktik plus att man läser ett ämne i taget med kanke är något att satsa på . Sen ska jag prata med mamma med om hur hon tycker hur jag ska göra .
Idag blir det att slappa och göra lite teori prov på datan till körkortet . Kolla på film i eftermiddag och ikväll så ska jag och Jenny gå på speedway kommer att bli kul va länge sedan jag träffade jenny .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0