grattis mamma

hejsan bloggen !!
Idag har jag varit i skolan och haft en lektion gött det .
Blev det att dra hem med bussen snackade med Lina på väg till stan som undrade om jag skulle med på måndagsklubben sista gången men jag vet inte har ju skola dagen efter men ändå skulle va kul .
När jag kom hem så käkade jag sen städade rummet .
Blev det en spontan fika med Linn på stan trevligt det .
Nu på kvällen så blev det att fira mamma som fyller år idag grattis världens bästa mamma <3
älskling va även här och firade mamma mys på det .
Men nu har man kollat det på datan som man skulle göra , blir att sätta på en film nu innan man somnar . har en lektion imorgon mellan tio och elva sen blir det att dra till dtan och köpa nått mysigt och lite godis tills kvällen .
ha en bra kväll/natt/morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0