fredag !!!

godmorgon bloggen !!
Inatt gick jag och la mej vid 02:45 kollade lite på nätet och lyssnade på bra musik . Kunnde ha varit uppe mycket längre men då skulle jag ha sovit vid det här lagret . Har nyss käkat frukost snart blir det att städa liter i mitt rum .
Senare blir det att ta bussen ner till stan och träffa mormor och mamma där blir att käka med dom någon stans men får se vart det blir . ikväll så kommer älskling till mej och sover här hela helgen tror jag eller det är ju han som bestämmer det hur länge hen vill vara med mej eller orkar vare med mej .
Men nu ska jag dra in på toan och sminka mej och se ta på mej kläder .
Vi ses senare puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0