tråkigt

senaste:

1. mening du sa: Godnatt till mamma
2. personen du pratade med: mamma och pappa
3. du fick sms av: älskling <3
4. du kramade?: mamma <3


idag:

5. kläder: Linne tröja tights strumpor trosor bh
6. bättre än igår:  neeh ;)


imorgon:

7. är det: Söndag ...
8. planer: veet inte


favorit:

10. nummer: 13
11. färg: grönt
12. årstid: S u m m e r !


frågor och svar:

13. saknar du någon? Ja det gör jag ;)
14. humör för tillfället: Skittrött och hungrig
15. det första du gjorde i morse: pussade på älsk
16. vad åt du sist?: Godis
17. vad irriterar du dig på?: På att jag är hungrig
19. vem tänker du på just nu? Ingen speciell faktiskt hihi
20. tror du att personen tänker på dig med? -
21. vart reste du sist?: Det va länge sedan förra året någon gång :)
22. vad gjorde du igår kväll?: va med älsk
23. liknar du din mamma eller pappa? jag vet inte vad tycker ni?
24. ler du ofta?: Ja det gör jag glad ska man va ;D
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärleken övervinner allt?
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Gör jag säkert
27. i vems säng sov du i natt?: min med älsk
28. vilken färg har din tröja? svart / vit


sorg:

29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?: Jaop ...
30. har du någonsin gråtit dig till sömns?: ja det har jag ..
31. gråter du när du skadar dig?: Haha, beror väl på hur ont det gör


lycka:

32. är du en glad person?: Oftast är jag glad, klart att man ska va glad ;D
33. vad gör dig glad?:  My friends, boy and my family <3
34. önskar du att du var lyckligare? Ja, det gör jag ibland
36. kan musik göra dig glad?: Musik kan få mig från botten till toppen


kärlek:

37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig": Yes
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: Ja det har jag
39. har du en flick/pojkvän?: Yep
40. är du nöjd med det?: Ja
41. är du kär?: Är nog det, ganska jättekär I think


hat:

41. vem hatar du verkligen?: Jag hatar faktiskt ingen
42. har du någonsin gjort en hat-lista?: ja det har jag
43. är du en mobbare?: neeh bara på skoj
44. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: nje
45. har du blivit sviken någon gång?: Yep


Skolan:

46. gillar du skolan? : älskar den host host
48. värsta ämne? Dom flesta
49. har du spytt i skolan nån gång?: jaaa
50. är skolmaten god?: Ibland, händer dock för sällan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0