sommar snart :D

hejsan bloggen !!

sitter här och tänker på att det inte är långt kvar tills det är sommarlov .
idag har det varit en bra dag .
började med skolan mellan elva och sen slutade jag tolv .
blev att käka hemma feta biffar med mackisar .
sen från ett tills nu har jag suttit ute och pluggat duktig är jag .
har mycket nu innan sommaren att hinna med alla uppgifter som ska vara inne .
men om jag jobbar på som jag gör nu så kommer det lösa sej till sommaren .
men nu så blir det att ta det lugnt tills pappa kommer hem då blir det att käka sen övningköra .
sedan tiori på körskolan och sen tv häng på kvällen .
Imorn blir det en liten tripp till ullared med mamma och pappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0