måndag 4 april

hejsan bloggen !!

börjar med att skriva om gårdagen .
började med att jag gick upp vid elva tiden och käkade frukost .
blev det att käka med familjen .
efter det så åkte vi och tog en fika hos farmor och farfar .
trevligt var det där pratade om att jag hade blivit faster och det .
blev det att åka hem och byta om till gymm kläder och dra och gymma .
skönt var det men efter så fick jag världens huvud värk .
sen blev det att kolla på big brother så gött att vanessa åkte ut .

idag vaknade jag tidigt av att mamma väkte mej vid sju för att kolla hur jag mådde .
jag kännde mej inte bra så tog temperaturen och då hade jag 38.9 graders feber så det var ju inte kul .
så har bara varit hemma idag kollat på film pratat med älskling och sovit det bästa att göra när man har feber .
så nu blir det att ta det lugnt kolla film och tv ikväll och hoppas man blir bättre tills imorgon .
då blir det skolan sen körskolan vid fyra tiden sådär blir nice det

ses puss ha det bra !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0