måndag 18 april

hejsan bloggen !!

idag har det varit super fint väder ju as skönt .
blev att käka frukost och städa bland alla min dvder för att dom inte ligger i dom fodralen dom hör hemma .
ja vet att jag är slarvig med det .
så blev det att ta bussen ner till stan och gå till körskolan från torget inte långt det .
körningen gick riktigt bra faktiskt och det är ju bra det .
blev det att ta bussen hem och käkade lite mat .
blev det att dra ut på altan och sola sjukt varmt har det varit idag sommar  värme ju .
men trött som jag var så somnade jag till i en timma så är lite röd idag .
blev det att dra och käka pizza med mamam och pappa körde dit och hem .
blev att åka förbi mormor en sväng på hemvägen .
har jag varit ute och gått på kvällan super skönt ju .
kollat på big brother och ska snart sova tror jag är ganska trött .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0