fredag lördag

hej bloggen !!

i fredags blev det att dra till underbara Uppsala och hälsa på lil killen .
så blev först att åka bil i ca tre timmar tills vi var framme vid hotellet vi skulle bo på .
efter det blev det att åka direkt till bror och elin och hälsa på lil killen .
och gud va söt han va bilder kommer nog upp imorn orkar inte det nu .
blev att gosa och kolla på sötisen .
åkte bror och pappa och hämtade mat till oss kina mat blev det alltid lika gott .
kollade lite på tv och pratade och hade det trevligt .
åkte vi till hotellet igen och kollade på tv och lästa tidningar .
så somnade tidigt på en fredag för en gångs skull .

i igår så vaknade jag av att mina föräldrar hade vaknat och dom började prata så att jag vaknade .
gick upp och duschade vid nio tiden .
efter det blev det att gå ner och käka hotell frukost alltid lika gott .
blev det att gå på stan och kolla på det .
tog en fika på ett mysigt kafe .
jag köpte ett par skor och två linnen på gina .
åkte vi till bror och fikade igen och kollade på ungen en sista gång för den här gången .
lite svårt att åka ifrån en sån go och söt unge .
blev att stanna i Västerås på vägen hem och käka pizza sjukt gott .
sen kom vi hem runt åtta .

ses ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0