trååååk

1. Jag har insett att min senaste kyss... var sjukt bra
2. Jag lyssnar på... david guetta just nu
3. Jag pratar... inte med någon alla sover ju typ
4. Jag tycker om... att det är jullov snart och julafton
5. Jag berättar mina hemligheter för... vänner pojken min <3
6. Min första riktiga kyss... var på gungan utanför där jag bor hihi
7. Jag avskyr när folk frågar... hur jag mår när dom redan vet svaret
8. Kärleken är... för det mesta bra men lite knagligt ibland
9. Jag gillar att...
lyssna på gammal musik och ny gillar allt typ inte dansband  
10. Jag kommer alltid att... finnas för vänner familj <3
11. Jag är förälskad i... pojken min <3
12. Sist jag grät var... förra veckan
14. När jag vaknar på morgonen... är jag trött och vill sova igen
15. Innan jag går och lägger mig... sitter jag vid datan och smsar eller pratar med pojken min i telefon
16. Just nu tänker jag på... att jag ska sova snart
18. Idag har jag... lyssnat på musik och smsat med pojken
19. Ikväll ska jag ... sova
20. I morgon kommer jag... gå till hallen sen blir det mormor och käka sen kommer bror hem har saknat han
21. Jag vill verkligen... sova snart
22. Just nu saknar... tobias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0