julafton slut då för igår !!!

hejsan bloggen !!!

God Jul på er alla där ute i kalla sverige !!

idag har jag firat jul som vi brukar göra i mon familj .
dagen började med att jag gick upp vid halv tio och duschade .
blev det mys med mamma framför tv för att bror och pappa var ute på sjön och åkte skridskor .
efter det så blev det att åka till mormor och käka jul lunch mums altid lika gott .
åkte vi hem och kollade på kalle anka en tredition jag kommer kolla på jämt

älskar denna fågeln som är med så skön är han :)

åkte vi till kusinerna i Smedsby för att fira jul med dom som vi gör varje år .
blev att käka julmiddag och ha det trevligt med glögg och skumtomtar .

jag fick i julklapp : 3500 kr , smink , strumpor smycke två chokladaskar badrock .
blev sjukt nöjd med det tack alla för julklapparna :)

tack för en trevlig jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0